دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

سامیار و همایش شیرخوارگان حسینی

1394/7/26 10:7
نویسنده : مامان
312 بازدید
اشتراک گذاری

امسال من و سامیار مثل خیلی از نی نی های گل و مامان های مهربونشون در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردیم.

سال گذشته نذر کردم سال بعد با عشق تو دلیم در این همایش شرکت کنم که خدای مهربون نذرم قبئل کرد و من و سامیار و خاله میترا به این مراسم رفتیم .بابایی ما رو ساعت 7 و نیم برد مصلی بزرگ اهواز و ساعت 8 خاله اومد و مراسم از ساعت 8 و نیم شروع شد سامیار ساعت 9 خوابید و کل مراسم تو بغل مامان خواب بود. کلی هم عکس و فیلم ازش گرفته شده و بابایی و خاله ها توی خونه سامیار و مامان از طریق شبکه استانی دیده بودن. ساعت 11 و نیم با خاله میترا رفتیم خونه ی خاله معصومه که آش نذری داشت.

 

 

24 مهرماه 1394

 

پسندها (5)

نظرات (0)