دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

9 ماهگی سامیارجونی

1394/8/18 10:49
نویسنده : مامان
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون و دوست جونی های خودم

16 آبان من 9 ماه شدم خیلی کارها یاد گرفتم و انجام میدم . خندونک

دندون که دوتا دارمخجالتآبان سینه خیز رفتم به سرعت برق و بادقه قهه

4 آبان مامانی منو برد مهد گلناز و 2 ساعت اونجا بودم اما به هیچ روشی از بغل مربی پایین نیومدم و فقط از دور ذوق میکردم و میخندیدم.

12 آبان هم دوباره رفتم مهد. مامان و بابا منو بردن مهد و بعد خودشون رفتن و 2 ساعت بعد اومدن دنبالم

مدل ذوق کردن فوت کردن نیستچشمک

خودم برای داداشی لوس کردم آخه نقشه داشتمزبان عکس پایین ببینیدچشمک

بله انگشتم به کیک رسیدبغل

مرسی داداش مهربونم که کیک بهم دادی بوس عاشقتممحبت

 

از 17 آبان به طور رسمی مهد رفتن شروع کردم. جای بدی نیست اما خیلی دلم برای مامانم تنگ میشه دلشکسته و لب به شیشه شیر نمیزنم .یعنی قبلا میخوردم اما از روزی که فهمیدم باید صبح ها توی مهد شیر خشک بخورم دیگه اصلا لب نزدم.

مامان هم از 17 آبان رفت سرکار .اما این دو هفته ی آخر همش آه و ناله و گریه بود کارشگریه فکر میکردن من متوجه نمیشم اما به روی خودم نمیاوردم که بیشتر ناراحت نشه.

تو پست بعدی عکس های مهد و صبح بیدار شدن ها رو براتون میزارم چشمکمامانم میزارهبوس

 

پسندها (5)

نظرات (6)

کیان
14 آذر 94 10:56
هورا هورا هورا بالاخره ترمه جون رو دیدم.خاله ببخشید تو ایستاگرام نتونستم پیداتون کنم. ولی خوب همینجا هم خوبه ماشالله ترمه جون خیلی نازه
مامان
پاسخ
کیان
16 آذر 94 12:01
وای خاله ببخشید اشتباهی پیغام ترمه جون رو برای شما ارسال کردم خوب حالا باید برم بگردم ببینم تو صفحه ترمه جون چه پیغامی کذاشتم. راستی سامیار جون ده ماهگیت مبارک صفحه داداش مهزیار رو هم امروز کشفش کردم
مامان
پاسخ
اشکال نداره ممنون عزیزم. خوب کردی
کیان
24 آذر 94 9:59
سلام خاله آمدم تو اینیستا گرام پیداتون کردم ولی چون عضو نبودم نتونستم فالو کنم ببخشید
مامان
پاسخ
کیان
6 دی 94 9:47
خاله وبو آپدیت کنید ما منتظر عکسهای جدید سامیار جون هستیم
مامان
پاسخ
میام زود زود
مامان فدیا
19 دی 94 13:50
اره گل دختر مهد کلی هم جای خوبیه پسری منم از 6 ماهگی داره میره مهدکودک
مامان
پاسخ
کیان
28 دی 94 11:35
خاله جون دوتا دوتا وبلاگ داری یکی شو آپدیت کنید من بیام از خودم نظر در بکنم