دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

اولین هدیه

1392/8/5 8:15
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم مامان دیروز اولین هدیه ات رو خاله دکتر داد. یه صابون بچه. صابون داد و گفت اینم اولین هدیه نی نی تون.

بعد عکس صابون رو برات میزارم. خیلی ذوق کردم. خاله دکتر به داداشی هم اولین هدیه یه عروسک داد میمونه داداشی هنوز میمونشو دادره و خیلی هم دوستش داره البته اون موقع داداشت ٧ ماه بود که تو دلم بود. اما عزیزم تو هنوز اون بالاها هستی قربونت برم.

 

صابونی که خاله دکتر به شما هدیه کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان ازاده
30 مهر 92 13:48
عزیزم ممنون که بهم سر زدی-اره اهواز هستیم-شما هم اهوازی هستید؟از گل پسر گلتم توی وب بنویس


عزیزم . خواهش میکنم . بهت سر میزنم توضیح میدم.
faezeh
30 مهر 92 18:15
azizam aishala dovomin fereshtatham besalam bid bedamanet


سلام فائزه جون . انشاا... ممنون که بمون سر زدی.
مامان ازاده
1 آبان 92 12:25
دکترم ندا پور سیاح بود-گفت من توی بیمارستان آریا هیچ بیمه تکمیلی رو قبول نمیکنم-چون بیمارستان شلوغی هست و ممکنه که گم بشه و درد سر داره-من انقدر زود اتاق عنل رفتم که فرصت نشد دوربینو با خودم ببرم و یادم رفت-من اتاق 2 تخته بودم-اصلن خصوصی نگیر چون به صرفه نیست-پرستارا زورشون میومد حتی دستتو بگیرن راه ببرنت-خودم راه رفتم-الکی اسمش بیمارستان خصوصیه-نزدیک 2تومنم پامون افتاد-البته 1200تومنشو بعدن بیمه تکمیلی بهمون میده


ممنون آزاده جون.
مامان ازاده
1 آبان 92 13:25
اره ازش راضی بودم-دستشم خیلی واسم خوب بود-

خیابون جهاد دانشگاهی-مجتمع خاتم الانبیا-طبقه2- 2234715




آزاده جون ممنون.




مهسا
1 آبان 92 17:05
سلام ممنون که نظردادین


سلام عزیزم . خواهش میکنم
fafa
4 آبان 92 11:37
ممنون عزیزم که بهم سر زدی ایششالا شما هم به سلامتی خبرای خوب بدی بهمون
ساکن مشهدین؟


سلام عزیزم . خواهش میکنم . نه . میام وبت