دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

دومین هدیه

1392/8/5 8:18
نویسنده : مامان
342 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان، بابا و داداشی سلام

این پست فقط برای اینه که بدونی داداشی چقدر دوست داره و اولین هدیه اش بهت داده. البته برای تو دومین هدیه است عزیز دلم.

داداش گلت کفشی که توی وسایل سیسمونی خودش بوده رو چون نو هست و استفاده نکرده و تا امروز توی ویترین کمدش بوده به داداش یا خواهر گلش تقدیم کرد.

عزیزم مبارکت باشه. عکسشو برات میزارم عزیزم.

کفشی که داداشی به شما هدیه کرده

عزیزم داداشی میگه اگه برات هدیه بخره به خاطر اونا زودتر میای پیش ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

مامان شایان(زهرا)
5 آبان 92 0:34
سلام.افرین به این داداش مهربون.ممنون که به ما سر زدید


سلام عزیزم . خواهش میکنم . خیلی دلش خواهر یا برادر میخواد
مامان زهرا
5 آبان 92 12:16
سلام عزیزم .ایشالله به سلامتی چه داداش مهربونی خداحفظش کنه .پسرمنم خیلی دلش خواهر میخواست ولی خدا صلاح دونست که برادر داشته باشه .


سلام عزیزم . ممنون که بمون سر زدین با افتخار لینکتون کردم
fafa
7 آبان 92 11:47
آخیییییییییییییییییییییییی
چه رومانتیک و عشقولانه
حتما شیکمت که بزرگ شو با پسر و همسرت برو آتلییه عکسای خوشکل بگیر خیلی باحال میشه


سلام عزیزم. آره حتما میرم برای پسرم آتلیه نرفتم خودمون عکس گرفتیم اما خوب عکس آتلیه یه چیز دیگه است.
ازاده مامان آرتین
7 آبان 92 17:26
چه داداش خوبی-مبارک باشه نی نی


سلام آزاده جون الان که خیلی دوستش داره خدا کنه تا آخر همینطور باشه و حسودی نکنه
میم مثل مادر
8 آبان 92 13:00
سلام عزیزم

ممنون از حظور گرمتون در وبلاگمون.

من هم بارداری دوم هستم و فرزند اولم هم پسری 5 ساله است.ولی حس دومین بارداری انگار حس تازه ای است.خوشحالم از اشنایی با شما و دوست دارم این دوران را با هم سپری کنیم.البته اگه شما موافق باشید من با اجازه شمار را لینک کردم.




سلام عزیزم. ممنون که بمون سر زدین و لینکمون کردید منم با افتخار لینکتون میکنم.

راستشو بخوای من با اینکه هنوز خبری نیست اما یه حس خوبی دارم و همسرم هم با اینکه مخالف بچه دوم بود و تازه راضی شده ولی بیصبرانه منتظر ورودش


********* دوست عزیزم میشه دوباره به من سر بزنی و آدرستو بزاری نمی تونم وبتون رو ببینم*********
منتظرتم دوست خوبم
مامان پرهام و پارسا
12 آبان 92 8:37
سلام چقدر قشنگه خدا حفظش کنه هم خودت و بچه ها رو هم داداشی رو


ممنون عزیزم .انشاا...