دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

ای خدا به تو مدیونم

1392/9/9 12:17
نویسنده : مامان
624 بازدید
اشتراک گذاری

خوشحالم تو زندگیم عشقو دارم
هر وقت دلم میگیره از دنیا
همپای بارون میبارم
هر روز با امید بیدارو
هر شب با رویا میخوابم
من روزای سختیو داشتم
اما به آینده امیدوارم


واسه اسمون آبی و غروب سرخابیو شب مهتابیو
هر چی که منو عاشقترم میکنه خوشحالم
ممنونم ای خدا به تو مدیونم
واسه رقص زیر بارون لحظه های اروم
زندگی با اون که دوسش دارم و دوسم داره
خوشحالم ممنونم ای خدا به تو مدیونم



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مثل هیچکس
9 آذر 92 17:27
عزیزم بیشتر روزا میام بهت سر میزنم به امید اینکه خبر خوش بارداریت رو بشنوم ایشالا به زودی با خبرای خوب بیای .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون که بهم سر میزنی. انشاا... که این خبر خوب بهتون میدم .
fafa
12 آذر 92 18:41
ایشالا شما هم به همین زودی ها خبر بارداریتو بدی و همبازی پسر کوچولوی منو جور کنی
مامان
پاسخ
انشاا... عزیزم.
گلی
13 آذر 92 18:55
سلام. من این چند وقت درگیر اسباب کشی بودم و تو خونه جدید اینترنتم هنوز راه نیفتاده. تو خوبی؟ ما دیگه داریم میترکیم. مثل توپ شدیم. انشاا... زود زود خبر نی نی رو بهمون میدی. التماس دعا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. بسلامتی منزل نو مبارک. اینترنت هم راه میفته . مهم اینه که تو و نی نی خوب خوب باشید. همین توپ شدن خیلی خوشگل عزیزم. انشاا... اگر خدا بخواد منم بتونم خبر نی نی رو بهتون میدم.مواظب خودت باش عزیزم.
میم مثل مادر
17 آذر 92 11:03
با امید روزهای طلایی برایت
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم