دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

خدایا دلم گرفته

1392/12/14 12:17
نویسنده : مامان
995 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی قلب‌هایمان‌ كوچك‌تر از غصه‌هایمان‌ میشود
وقتی نمیتوانیم‌ اشك‌هایمان‌ را پشت‌ پلك‌هایمان‌ مخفی كنیم‌
و بغض‌هایمان‌ پشت‌ سر هم‌ میشكند
وقتی احساس‌ میكنیم
بدبختیها بیشتر از سهم‌مان‌ است‌
و رنج‌ها بیشتر از صبرمان؛
وقتی امیدها ته‌ میكشد
و انتظارها به‌ سر نمیرسد
وقتی طاقتمان‌ تمام‌ میشود
و تحملمان‌ هیچ ...

آن‌ وقت‌ است‌ كه‌ مطمئنیم‌ به‌ تو احتیاج‌ داریم
و مطمئنیم‌ كه‌ تو
فقط‌ تویی كه‌ كمكمان‌ میكنی ...


آن‌ وقت‌ است‌ كه‌ تو را صدا میكنیم
و تو را میخوانیم
آن‌ وقت‌ است‌ كه‌ تو را آه‌ میكشیم
تو را گریه‌ میكنیم
و تو را نفس‌ میكشیم

وقتی تو جواب‌ میدهی،
دانه‌دانه‌ اشك‌هایمان‌ را پاك‌ میكنی
و یكی یكی غصه‌ها را از دلمان‌ برمیداری
گره‌ تك‌تك‌ بغض‌هایمان‌ را باز میكنی
و دل‌ شكسته‌مان‌ را بند میزنی
سنگینی ها را برمیداری
و جایش‌ سبكی میگذاری و راحتی؛
بیشتر از تلاشمان‌ خوشبختی میدهی
و بیشتر از حجم لب‌هایمان، لبخند

خواب‌هایمان‌ را تعبیر میكنی
و دعاهایمان‌ را مستجاب‌
آرزوهایمان‌ را برآورده می کنی؛
قهرها را آشتی میدهی
و سخت‌ها را آسان
تلخ‌ها را شیرین‌ میكنی
و دردها را درمان
ناامیدی ها، همه امید میشود
و سیاهی‌ها سفید سفید ...

 




 

خدای مهربونم دلم گرفته، خیلی دلم گرفته، دوست دارم سرم بزارم روی میز و تا میتونم گریه کنم اما نمیشه سرکارم و امکانش نیست مجبورم تو خودم نگهش دارم.

اینقدر بغضم سنگین که گلوم درد گرفته. این روزا به همه چیز و همه کس حساس شدم .میدونم تقصیر کسی نیست اما این ماه هم فرشته ام پیشم نیومد.

من راضیم به رضای خودت . میدونم برای هر کاری حکمتی داری، اما وقتی عقل و احساس درگیر باشند خیلی وقت ها احساس پیشی میگره.

دیروز با مامان دوست پسر گلم حرف میزدم. عزیز دل مامان به مامان دوستش گفته بود خیلی دلم میخواد خواهر یا برادر داشته باشم به مامان بزرگ و بابابزرگم که رفتند مکه گفتم برام دعا کنند آخه دعام اینه که منم خواهر و برادر داشته باشم. مامانم به حرفم گوش نمیده اما آرزوی من داشتن خواهر و برادر.

وقتی اینا رو میشنوم خیلی دلم میگیره. نمی دونه مامان و باباش برای داشتن یه فرشته دیگه در حال تلاش هستند و یکی از دلایل اصلی تنهایی گل پسرمون .

وقتی میشنوم بعضی ها ناخواسته باردارشدند و تو فکر سقطش هستند دلم میگره .

خدایا ازت میخوام عاقبتمون ختم به خیر کنی و همهی مامان های منتظر به آرزوشون برسونی و در کنار همه گوشه چشمی به ما داشته باشی.

دوستای گلم که با کامنت های سراسر امیدتون و آرزوهای خوب تون خوشحالم میکنید ازتون میخوام بازم برام دعا کنید و از خدا بخواین هر چیزی که خیر و صلاح زندگیمون در اون هست رو برام رقم بزنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سام
15 اسفند 92 10:51
عزیزم غصه نخور، فقط صبر داشته باش ایشالا هر چه زودتر برای بار دوم احساس ناب مادری رو تجربه کنی من که خیلی برات دعا میکنم، ایشالا هر چه زودتر نتیجه بگیری. راستی آدرس وبلاگ پسرم رو میذارم اگه دوست داشتی ببین و لینک کن.آدرس http://samkocholo.blogfa.com/
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاا... حتما بهتون سر میزنم عزیزم
مثل هیچکس
17 اسفند 92 17:35
گاهی خدا اینقدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا بارها بگویی ((خدای من )) آخه قربونت برم با ناراحتی که چیزی درست نمیشه اینجوری که حیلی بد تره . فقط به این فکر کنین که اگه اصلا بچه نداشتین چی میشد؟ بازم خدا رو شکر کن که یه بچه سالم دارین ایشالا که به زودی دومین فرشته هم به زندگیتون میاد فقط باید بیخیال بشین اینجوری زمان زودتر میگذره وراحتر میشه براتون . منم همین الان خیلی پشیمون هستم که چرااینقدر دیر به فکر افتادم ،شاید شما هم اگه زودتر اقدام میکردین الان دومین فرشته هم حضور داشت .همین حرفهای بچه ها بیشترآدم رو آزار میده . اگه لایق باشم براتون دعا میکنم وامام حسین رو قسم میدم به شیرخواره کربلا که ناامیدتون نکنه
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم. به تمام این چیزا فکر می کنم و خدا رو شکر میکنم که مادر هستم.اما دل دیگه خودت میدونی چی میگم. عزیزم برام دعا کن هر چی خیر همون بشه.
مامان نازنين
24 اسفند 92 9:54
من هم 2ماه بود كه اقدام داشتيم اما خبري نبود تا اينكه يه روز شكم درد شديد منو گرفت رفتم سونو وگفت كيست 5سانت داري يه ماه دارو استفاده كردم وخوب شدحالا بايد ببينم فروردين خبري مي شه يانه .برا همين خوب دركت مي كنم
مامان
پاسخ
انشاا... به همین زودی اگه خدا بخواد هر دومون مامان میشیم.