دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

یلدا مبارک

1392/9/30 13:10
نویسنده : مامان
481 بازدید
اشتراک گذاری

یلدا یعنی بهانه ای برای در کنار هم شاد بودن و زندگی یعنی همین بهانه های کوچک گذرا.
یلداتان مبارک و زندگیتان پر از بهانه های شاد باد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

میم مثل مادر
1 دی 92 11:50
سلام یلدای شما با تاخیر مبارک.هستم فقط سرم کمی شلوغه و فرصت کردم وبلاگ پسرم را بروز کنم و به این یکی وقت نشده.پایان ترم دانشگاهی و من با کلی دانشجو که آخر ترم یادشون میافته که باید کاری کنند درگیرم.با آرزوهای قشنگ براتون.شما چه خبرا؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. خسته نباشی و خدا قوت. فعلا که خبری نیست یعنی این ماه هم نشد تا ببینم خدا چی میخواد.
نسرین
1 دی 92 16:47
یلدای شما هم مبارک مامانی
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم.