دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

اول مهر سامیار مامان

1395/7/10 9:21
نویسنده : مامان
423 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به دوستان

سامیار من از 9 ماهگی مهد میره اما با بازگشایی مدارس پسرم کیف خرید و لباسش با لباس فرم مدرسه ی داداشش ست کرد و به این صورت رفت مهدکودک.

 

آقا خوشتیپ آماده شده که بر مهد کودک

 

عشق های زندگی من

در حال صحبت کردن با داداشی و بابایی

وقتی با صدای مامانی برمیگرده و لبخند میزنه

پیش به سوی علم آموزی

قربون تیپ و قیافه تون بشم من

من ناراحتم خطا دوست دارم با مامان و بابا و داداش برم

اما خوب چه کنیم دیگهخسته  میرن داداش میزارن مدرسه و خودشونم میرن سرکار مجبورم برم

 

(( مامانی به خودش قول داده وبلاگ به روز کنه))


 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)