دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

سال نو میلادی مبارک

1392/10/11 9:46
نویسنده : مامان
336 بازدید
اشتراک گذاری

 

آغاز سال ٢٠١٤ میلادی مبارک باد

                                

 

امیدوارم بابانوئل به جای کادوی زیبا

 

تقدیر زیبا برای تو هدیه بیاره

 

تقدیر خوب رو نمیتونی الان حس کنی

 

اما در آینده میفهمی بهترین آرزو رو برات داشتم

 

کریسمس مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

الناز مامان مهیار
12 دی 92 16:32
اگه بابا نوئل بودم تو جیبام یه عالمه ستاره میذاشتم که هیچ شب تاریکی تو زندگیت نداشته باشی.کریسمس مبارک
مامان
پاسخ
میم مثل مادر
14 دی 92 16:29
سلام کریسمس و آغاز سال نو و انتظار شیرین برای رسیدن به عید نوروز خودمون به شما هم مبارک باشه.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون واقعا ماه های فصل زمستان زود میگذره و تا چشم بهم بزنیم عید
ازاده مامان آرتین
15 دی 92 13:58
کریسمس شما هم مبارک باشه
مامان
پاسخ
گلی
24 دی 92 19:14
سلام عزیزم. خوبی؟ النای ما 2 دی به دنیا اومد. کلی به دنیا اومدنش خاطره انگیز بود. انشاا... زود زود خبر اومدن نی نی گلن رو بنویسی. مهزیار رو هم ببوس
مامان
پاسخ
عزیزم. مبارک باشه بسلامتی . خیلی خوشحال شدم. زود زود بیا همه ی جزئیات رو بنویس
مثل هیچکس
2 بهمن 92 14:02
عزیزم امیدوارم زود زود به خواسته دلت برسی
مامان مهیار
4 بهمن 92 10:57
ایشالا عزیزم ایشالا
مامان مهیار
10 بهمن 92 3:09
عزیزم چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان
پاسخ
سلام عزیزم هیچی هنوز نی نی خیلی ناز داره فکر کنم اگه بیاد دختر باشه
مثل هیچکس
13 بهمن 92 0:40
عزیزم خوبی چه خبرا کم پیدا شدید؟؟؟؟؟؟؟؟دیگه یادی از ما نمیکنین
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. هیچی نی نی این ماه هم نیومد به یادتون هستم اما زیاد نت نمیام.ممنون که بیادم هستی