دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

عکس های سفرسامیار

1394/1/15 12:39
نویسنده : مامان
232 بازدید
اشتراک گذاری

عکس های سفر سامیار گلی

اولین عید دیدنی

آغاز سفر

آزاد راه خرم آباد

اراک

اراک

سامیار رو تخت دایی عرفان

پل طبیعت

سامیار 10 فروردین در عروسی تهران

سامیار تو مسیر شمال

سامیار در عروسی شمال(قائم شهر) 12 فروردین

13 بدر

اولین عکس از خنده ی سامیار

مهزیار و سامیار در مسیر بازگشت

پسندها (4)

نظرات (2)

کوثر
19 فروردین 94 12:57
سلام خاله گلم.من اپ کردم خوشحال میشم بیایید وپست جدیدمو بخونیدوبهش نظر بدید.ممنون... کوثــــــــــــــرگلی
مامان
پاسخ
سلام عزیزممممممممم انشاءالله حتما بهتون سر میزنم.
مامان مرسانا
9 خرداد 94 13:33
عزیز دلم چه نازخوابیدن دوتا داداش