دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

اولین 1+آزمایش

1392/7/30 9:14
نویسنده : مامان
344 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم من و بابایی و داداشی رفتیم آزمایش دادایم و جوابشو گرفتیم. خدا رو شکر مشکلی نبود فقط من آهنم برای باردارشدن یه کوچولو چند دهم پایین بود که به قول داداشت خاله دکتر گفت فروس سولفات بخورم که مناسب بارداری بشه.

بابای گلت هم یه کوچولو چربیش بالا بود که داره رعایت میکنه. البته روز قبل از آزمایش حسابی غذاهای چرب خورده بود . فکر کنم بیشتر برای این بود که قرار ١ ماه دیگه دوباره بره آزمایش. دعا کن فرشته کوچولو بابایی زود زود چربیش بیاد پایین.

داداشت گلت هم خدا رو شکر همه چیزی خوب بود.

عزیز مامان من یه آزمایش دیگه هم دادم پیش خاله دکترت.آز-پ-اس که اونم تا ٤ روز آینده جوابشو میدن . وقتی جوابشو گرفتم نتیجه اش میزنم.

niniweblog.com

میدونی عزیزم اینم منم که دارم تو،داداشی و بابایی رو میگرم بغلم آخه خیلی دوستون دارم.

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام و پارسا
30 مهر 92 16:37
خوشحال میشم به وبلاگمون سربزنی
http://joula.niniweblog.com/


سلام عزیزم. حتما انشاا... که نی نی ها بسلامتی به دنیا میان. حتما بهتون سر میزنم.