دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

آقا سامیار مهربون شده صاحب دو دندون

1394/7/27 8:2
نویسنده : مامان
366 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون و دوست های جون جونی

من بالاخره دندون درآوردم . البته من خیلی عجله نداشتم مامانم و بابا و داداشی هول بودن .هر روز دست تو دهن من بیچاره میکردن .البته راستش بخواید خودمم اذیت بودم همش لثه هام میخارید اما از دندون خبری نبود. این روند درد لثه ی من از 4 ماهگی به اوج خودش رسید .

مامان خانمی به حرف های مامان جون و خاله ها گوش کرد و 30 مرداد ماه وقتی من 6 ماه و نیم بودم برام آش دندونی درست کرد . عجب آشی بود به منم یه کوچولو دادن مزه مزه کردم اما از دندون خبری نشد تاااااااااا

خندونکخندونکخندونکخندونکخندونک

اینکه بالاخره بعد از یک ماه و نیم بعد از پختن آش و بیقراری های زیاد من و گوش کشیدن های بسیار و برای رهایی از دست مامانی دوتا مرواریدهای سفید من یهویی خودشون با هم نشون دادن.

زمان جوانه زدن دندون اول سمت راست 21 مهر ماه و زمان حس دندون دوم 25 مهر

من خوشحالم بالاخره می تونم کباب بخورم

اولین سیبی که با یه دندون گاز زدم

کیک پرتقالی مامان پز به مناسبت دندون های من

گل پسر مامانی در 8 ماه و 10 روزگی صاحب دوتا مروارید خوشگل شد. چون توی ماه محرم بودیم و نمیشید جشنی برگزار بشه کیک پرتقالی کوچولویی درست کردم و با یه تزیین ساده شد کیک جشن دندونی 94/7/27

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان آیهان
7 آذر 94 8:35
سلام قدم قدم وبلاگتونو گشتم. خیلی عالی. خدا خوشگل پسراتونو حفظ کنه به حق امام زمان
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از اینکه بمون سر زدین. قربونت انشاا...