دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

خدای مهربون ممنون.

1393/3/27 22:00
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گل بالاخره خدای مهربون دعاهای پسرم و من و باباش جواب داد و بعد از هشت ماه و 17 روز بعد از این که وبلاگ تو ساختم مستجاب کرد.

عزیز دلم بعد از هفت ماه به دعوت مامان و بابا جواب دادی و وارد دل مامانی شدی.

دیروز 26 خرداد احساس کردم هستی بیشتر از روزهای قبل، به بابایی هم انگار یه حسی میگفت که هستی اما خوب چون تو چند ماه گذشته 3 باری مطمئن بودیم که اومدی اما نیومده بودی هیچکدوم جرات تست نداشتیم. تا غروب تحمل کردم از دوره 5 روزی گذشته بود. بابایی اومد دنبال داداشی و بردش کلاس زبان من بهش زنگ زدم و گفتم داری میای بی بی چک بخر، گفت بزار هفته ی بعد. گفتم حالا تو بخر دوتا بخر اگه منفی بود تو خونه باشه، بابایی با اکراه گفت چشم عزیزم.

بابا اومد و دوتا بی بی چک با خودش آورد. من فوری رفتم استفاده کردم بابات حتی لباسشم عوض نکرد رفت و روی مبل نشست. تست رو شروع کردم هنوز به چند ثانیه نرسیده بود که وای خدای من  خط تی قرمز شد تا به خط سی برسه من زدم بیرون . بابایی گفت چی شد؟؟؟؟ من بی بی چک به دست اومدم سمت بابا گفتم چی میخواستی بشه مثل سرهای قبل ببین. گفت حالا چرا با خودت آوردیش تو خونه مینداختیش.

اومدم پیشش گفتم ببین حالا.... خندونک بابایی دید و منو بغل کرد باورش نمیشد کلی منو بوسید و گریه کرد. خدای من ممنون هیچکدوم باورمون نمیشد نیمه شعبان خیلی دلم گرفته بود . خدا بهترین عیدشو بمون داد.

من و بابایی همدیگر و نگاه میکردیم میخندیدم و اشک تو چشمامون جمع شده بود. یه حس خوب یه حس خاص.

به بابایی گفتم پاشو بریم آزمایش رفتیم تست دادیم با ذوق عجیبیبغل خانم گفت دوست داری مثبت باشه؟؟؟ گفتم مثبت بی بی چک مثبت بوده.آزمایش دادم قرار شد یکساعت دیگه بیام جواب بگیرک رفتیم یه سر حونه مادر بزرگت و بعد رفتیم دنبال داداشی.بعدشم جواب گرفتیم قرار بود بعدن بهش بگم تا رسیدیم آزمایشگاه گفت مامان نی نی داری؟؟؟؟ من خندیدم باباش با ذوق اومد بیرون برگه به دست . داداشی فهمید گفت مامان حامله ایی بابا بهش گفت آره .

داداشی باورش نمیشد خدا رو شکر کرد . دل مامان رو بوسید با ذوق و هیجان خاصی. بابا ما رو رسوند خونه و رفت شیرینی و گل خرید.

مامان روزیی که خبر بودنت رو شنیدیم شبش ایران و نیجریه بازی داشتند و نتیجه مساوی شد. از سری بازهای جام جهانی 2014 . اینو نوشتم که هر وقت بزرگ شدی و وبلاگتو خوندی این بازی برای تو هم خاطره انگیز باشه تو هر سالی.

روزی که فهمیدم تو رو دارم26 خرداد 1393

.................................18 شعبان 1435

................................16    ژوئن  2014

پسندها (5)

نظرات (8)

آزاده مامان آرتین
28 خرداد 93 16:13
به به مامانی مبارکه،بسلامتی و دلخوش،نی نی خوش اومدی به دل مامان
مامان
پاسخ
سلام آزاده جون ممنون انشاالله به خوشی و سلامتی بگذره این دوران خاتمی برامون دعا کنید.
میم مثل مادر
28 خرداد 93 19:14
سلام وای عزیزم خیلی خیلی خیلی براتون خوشحال شدم.مبارک باشهههههههههه ایشاءا..... به سلامتی 9 ماه را بگذرونی و اون را در آغوشتون بگیری.پس از حالا روز شماری شروع میشه هاااااااااا
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.انشاا... عزیزم برامون دعا کنید که این دوران بسلامت طی بشه و فرشته ی سالم و تندرست نصیبم بشه
مامان سام
28 خرداد 93 20:53
عزیزم دوباره مادر شدنت مبارک ایشالا به سلامتی 9ماه سپری بشه.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون. انشاا... برامون دعا کنید دوستان خوب و همراه همیشگی
fafa
28 خرداد 93 20:54
تبریک تبریک تبریییییییییییییک این انتظار سخت اما شیرین به پایان رسید خدارو بارها میلیاردها شکر کن دیدی گفتم نتیجه سربلندی از امتحانای خدا یه هدیه باشکوه میشه که نصیب شما هم شد بتای آزمایشت چند بود؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون. واقعا انتظار سخت اما شیرینی بود. خدا رو شکر. بتام 400 بود . عکسش هست . توی پست جدید عزیزم.
مهزاد مامان عرفان
31 خرداد 93 15:24
مبارکه عزیزم. تبریک می گم . به ما هم سر بزنید
مامان
پاسخ
سلام عزيزم. ممنون . حتما سر ميزنم
مامان زهرا
17 تیر 93 18:15
سلام مامانی مهربون .خوبی گلم .خدارو هزاران مرتبه شکر .خیلی خوشحال شدم تبریک میگم .الهی که بارداری راحت وخوبی داشته باشی .قدمش پراز خیروبرکت . مبارکت باشه گلم . خیلی مراقب خودت باش .
مامان نازنين
1 مرداد 93 11:38
وااااااااااااي باورم نمي شه به خدا گريم گرفته الللللللللللللللهي شكر ديدي گفتم خدا هر وقت صلاح بدونه مي فرستدش خييييييييييييلي خيييييلي خوشحال شدم .مباركه عزيزم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون. قربون دل پاکت خانمی.
مامان كيان
1 مرداد 93 13:31
تبریک فراوان برای تجربه دوباره شیرین ترین لذت دنیا. مامانی مهربون ماهم خیلی دلمون یه نی نی دیگه میخواد. خوشحالم که تلاشها و دعاهاتون به ثمر نشست و خیلی خوبه که انقدر با دقت خودتون رو برای ورودش آماده کردین. برای ما هم دعا کنین. امیدوارم این 9 ماه رو با صبر و همین دل پاکی که دارین به سلامتی بگذرونین.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.واقعا لذت شیرینی. انشاا... به زودی تجربه اش میکنی دوباره. انشاا... توی دعاهاتون منو و دونه سیبمو فراموش نکنید.