دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

شش ماهگی سامیار

1394/6/16 8:47
نویسنده : مامان
251 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله های مهربون و دوست های مهربونتر و خوشگل تر.

مامانی رو ببخشید من اصلا براش فرصت سر خاروندن نزاشتم به خداخجالت خیلی دوست داره تا وبلاگ منو به روز کنه اما نشده .

17 مرداد آتلیه مامان

این عکس 6 ماهگی من که قرار بود مامان بره سرکار و من حسابی تو فکر بودم سوال هزارتا سوال داشتم آخه مامانی منو کجا میخوای بزاری بریغمگین من هنوز غذا نخوردمخطا شیر میخوام گریه گرسنه میمونم . تازه چند روز میشینم قهر میخوام تو کنارم باشی گریه هیچ جوابی پیدا نکردم . مامانی هم خیلی ناراحت بود . خیییلی گریه

17 مرداد مامانی لباس پوشید منم آماده کرد با چند کیلو شیرینی رفتیم محل کار مامانی . مامان اونجا 2 هفته مرخصی نوشت . و بعد بابایی پیگیر مرخصی 9 ماه زایمان مامان شد و بعد از چند روز سه ماه دیگه مرخصی مامان تمدید شد و منم از فکر و خیال دراومدم.

من در 6 ماهگی 16 مرداد 94

16 مرداد من و داداش در حال صحبت های درگوشی

17 مرداد من در حال بازی با داداشم و دوستش نریمان

بس مامان خانمی چقدر عکس میگیریخندونک

20 مرداد داداش برای اولین بار به من فرنی داد بخورم

وقتی لوس میشم و زیاد میخندم و مامان و بابا و داداش خوشحال میکنم

 

 

پسندها (2)

نظرات (0)