دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

هفت ماهگی(شهریور و مهر)

1394/7/4 8:56
نویسنده : مامان
226 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله ها و نی نی ها

هورا من 7 ماه شدم. خیلی خوشحالم دارم بزرگ میشم حسابیخندونک دیگه راحت میشینم و با غلت زدن به همه جا سرک می کشم خیلی حال میده خنده سینه خیز نمیرم . دندونم در نیاوردم آخه چه کاری من نمیدونم . منکه اینجوری راحتم بخدا . داداشم همش میگه سامیار تنبل نباش یه کاری بکن. چهار دست و پل برو .همسن های تو چهار دست و پا میرن بهش میگم مامان گفته دخترا زرنگ تر هستن داداشی. من پسرم دوست ندارم برم خندونک آخه چکار کنمقهر

ولی اینم بگم هر کاری بخوام و دوست داشته باشم انجام میدمقه قهه

ماهگرد 7 ماهگی من 16 شهریور

من و داداشی 10 شهریور

(( به چه زبونی بگم خسته شدم نمیخوام عکس بگیرم))

من و داداشی در حال دیدن تلویزیون اما مگه مامانی میزارهخسته

4 شهریور رستوران هزاردستان

من و لوازم تحریر داداشم. نمیزارن پاره کنم چراااااقهر

من و داداشی 18 شهریور جشن عقد عموی پسرخاله ام خندونک

14 شهریور .داداش چقدر میخوابی پاششششو

 

25 شهریور تهران خونه  ی مامان جون و باباجون

26 شهریور من عاشق سبد شده بودم و می نشستم توش و کلی حال میکردمخجالت

27 شهریور  اراک راه برگشتن به اهواز

1 مهر مدرسه ی داداش مهزیار

پسندها (2)

نظرات (1)

کیان
3 آذر 94 9:59
خوش بحالت سامیار جون داداشی چقدر مراقب توه. افرین به شما و داداش گلت
مامان
پاسخ