دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

تولد تولد تولدت مبارک(( فرشته ی آسمانی مامان نسرین زمینی شد))

1393/9/8 8:52
نویسنده : مامان
859 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گل و مهربون سلام

ایمدوارم همگی شاد و نی نی هاتون خوب و سلامت باشند.

امروز میخوام خبر تولد نی نی نازمون بهتون بدم.

امیرماهان مامان نسرین در تاریخ 93/08/14 ساعت 13:18 زمینی شد.

(( از دوستان خوب نی نی وبلاگی))

اینم عکس گل پسر خوشگلمون

اینم آدرس وبلاگ امیر ماهان گل

*امیر ماهان، ماه تابان زندگی ما*

http://n92m.niniweblog.com/

 

پسندها (6)

نظرات (4)

مهزاد مامان عرفان
8 آذر 93 14:55
عزيزم خوش اومدي!!!عزيزم خوش اومدي!!! چقدر ماهي شما عزيزم
مامان
پاسخ
کیان
9 آذر 93 11:06
خاله یک لحظه فکر کردم نی نی خودتون به دنیا آمد داشتم شاخ در می آوردم اینها اینم شاخم حال این آقا کوچولو خوشگل چه نسبتی با شما داره؟ خاله
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید شاخ درآوردییکی از دوستان وبلاگی هستند که توی این ماه ها با هم بودیم و بهم سر میزدیم.
مهزاد مامان عرفان
9 آذر 93 20:01
واقعا؟ منم فكر كردم ني ني خودته. تعجب كردم كه چه زود بدنيا اومد!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مامان
پاسخ
نه عزیزم انشاا... بهمن ماه
مامان نسرین
10 آذر 93 16:19
سلاااااااااااااام مامانی؛ واقعاً ممنونم، خیلی لطف کردی. خیلی خوشحال شدم. انشالله خبر به دنیا اومدن نی نی شما تو وبلاگ ما. از همه دوستان هم ممنونم.
مامان
پاسخ
سلام نسرین جونم. خواهش میکنم عزیزم. باورکن من مثل تو منتظر تولد گل پسرت بودم. انشاا... منتظر پست های پر از عکس از امیر ماهان هستم.