دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

اولین ملاقات با دکتر

1393/4/3 10:04
نویسنده : مامان
309 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

ديروز عصر اولين ملاقات با خانم دكتر ناهيد شهبازيان داشتم. خواهر خانم دكتر همكار ماماني و البته دوست خاله هم هست. 

با بابايي رفتيم مطب دكتر سالن انتظار شلوغ و پر بود از مامان هاي باردار. دست و پاي خيلي هاشون ورم داشت . بابايي نگران شده بود براي مامان كه منم اينجوري ميشم يا نه ؟

پرونده  تشكيل دادم و صحبت هاي اوليه انجام شد.طبق محاسبه خانم دكتر ديروز سن بارداي مامان 5 هفته و سه روز بود. خانم دكتر برام آزمايش نوشت و قرار شد بعد از انجام آزمايش ها ده روز ديگه دومين ديدار با دكتر داشته باشم براي شنيدن صداي قلب مهربون تو. دارم براي رسيدن اون روز لحظه شماري ميكنم.

بعد از مطب دكتر با بابايي رفتيم شيريني بخريم براي داداشي . واي از بوي شيريني حالم بد شد مني كه عاشق بوي كيك و شيريني هستم.

عزيزم عصرها خيلي خسته و بيحال ميشم و حالت تهوع هم دارم. مثل زماني كه سر داداشي باردار بودم از چايي حالم بهم ميخوره. شب ها زود ميخوام آخه تايم كاريمون از ساعت 6:30 شروع ميشه و من 5:45 دقيقه بيدارميشم تا آماده بشم براي رفتن به سركار.

totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg1c.gif

از داداشي برات بگم كه داره روز شماري ميكنه ميدونم بهش سخت ميگذره اين مدت. ديروز تا از مطب دكتر اومدم اومد جلو پرسيد صداي قلب دونه سيب رو شنيدي؟؟؟  گفتم ماماني زود عجله نكن اما خوب دست خودش نيست مثل ماماني.

وضعيت ماماني در اين هفته از بارداري:

قد  :170

وزن : 5/72

فشار: 10 رو 5

پسندها (2)

نظرات (8)

مهزاد مامان عرفان
3 تیر 93 17:41
سلام مامانی خوشگل. مواظب خودت باش عزیزم از هفته 7 باید صدای قلب جنین حتما بیاد. بعضی ها هم از هفته صداشو در میاد. خیلی شیرینه اولین صدای ضربان. بهتون تبریک میگم. البته شما تجربه دارین و مثل من تجربه اولتون نیست.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . چشم عزیزم.آره مدیونم اما خوب دکتر گفت منم اصراری نکردم.برای پسرم ماه 4 اولین سونو دادم و صدای قلبم تو مطب دکتر گوش میداد تا ماههای که میشد منم بشنوم 11 سال پیش اما الان خیلی متفاوت و منم خیلی منتظرم
فری مامان
3 تیر 93 20:35
بی نهایت خوشحال شدمعزیزم مبارکت باشه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون. همچنان منتظر دعاهایی خوبتان هستم
مامان بهراد
5 تیر 93 21:11
مبارک باشه عزیزم . خدا رو شکر که این حس زیبا و قشنگ رو دوباره داری تجربه میکنی . مراقب خودت و نی نی جون باش.
fafa
8 تیر 93 13:57
وای یاد خودم افتادم تو 6 هفته و 3 روز که اورژانسی به خاطر لک بینیم رفتم سونو ضربان قلبشو شنیدم و باورم نمیشد کلی گریه کردم ای کاش گوشیمو میبردم و اون صدا رو ظبط میکردم
مامان زهرا
17 تیر 93 18:21
سلام گلم دوباره بهت تبریک میگم .خانمی اگه رفتی صدای قلب نی نیو گوش بدی حتما داداشی رو هم با خودت ببر .بذاراونم تواین لحظات شیرین باهاتون شریک باشه ولذت ببره .
میم مثل مادر
18 تیر 93 13:49
سلام این روزها هم به سرعت می گذره و ازشون خاطرات خوب می مونه.امیدوارم این دوران را راحت طی کنی فکر کنم شما رمز خواسته بودید که وقتی پست تکمیل شد حتما
نــگاری
25 تیر 93 18:31
وای مامانی مبارکت باشه صحیخ و سالم بیاد بغلت
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون.انشاالله. برامون دعا کنید دچار لکه بینی شدم و الان در حال استراحتم.
زهره مامانی فاطمه
31 تیر 93 13:36
بسلامتی ایشاله که قدمش براتون مبارک باشه وبسلامتی این ماههای باقیمانده رو هم پشت سر بزارید دیدم نوشتی دکترتون ناهید شهبازیانه ساکن اهواز هستید؟ اگر جواب مثبته که همشهری هستیم خانمی
مامان
پاسخ
سلام عزيزم . ممنون انشاا... آره خانمي ساكن اهواز هستيم.