دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

پسرگل مامان و شرکت در اولین عروسی

1393/8/5 9:12
نویسنده : مامان
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

سلام شیطون مامان

سلام رزمی کار مامان

چکار میکنی تو دل مامان . قربونت برم شیطون خودم . وروجک از همین حالا اعلام میکنم هزارماشاا... از داداشی شیطون تری.تکون که میخری بابایی و داداشی میبینن و حال میکنن اما گاهی بد دل مامانی درد میگیره.

عجیب به سمت راست شکم مامان علاقه داری و اگر جات تغییر کنه سریع برمیگردی سر جای اولت.

totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg4c.gif

 

مامانی همش همین شکل میشینه و البته کتاب هم میخونه بیشتر هم در مورد دوران بارداری و نی نی ها

 

30 مهر ماه عروسی دایی بود. مامانی از 26 مهر مرخصی گرفت تا یه کوچولو به خودش برسه و قرار بود دوشنبه حرکت کنیم به سمت تهران . اما داداشش گلت با اشک و آه راضیمون کرد که دوشنبه نریم آخه قرار بود با دوستاش از طرف مدرسه برن اردوی پارک آبی. من و بابایی هم دلمون نیومد که نره . سختی رو به جون خریدم و سه شنبه صبح زود حرکت کردیم. از لحظه ای که راه افتادیم بارون میومد و هوا عالی بود . یه کوچولو سرد. البته من به خاطر شما عزیز دل لباس گرم پوشیدم و گرنه عتشق سرما هستم.

4 رسیدم تهران و دیگه 5 خونه مامان جون بودیم . چهارشنیه هم از صبح ساعت 11 با خاله ها آرایشگاه بودیم تا 4 عصر خیلی پسر خوبی بودی و مامان اذیت نکردی.

تو آرایشگاه کسی نمیفمید مامان حامله است آخه چاق نشدم  و با ساپورت و بلوز شکمم معلوم نیست دوبار خودم گفتم تا به کارم زودتر رسیدگی کنن.

505.gif

آماده شدیم و 5 رفتیم آتلیه عکس گرفتیم و بعد سالن و بزن و برق بعد خونه مامان جون اینا تا 2 شب وقتی خوابیدم 5 صبح بود.

تو سالن دوبار لگدهای محکمی به مامان زدی. البته چون شیرینی خوردم خوشت اومده بود و تو دل مامانی پارتی گرفته بودی.

5 شنبه هم 9 صبح بیدار شدم دوش گرفتم و عصر هم پاتختی و بعد دورهمی خانوادگی تا ساعت 2 شب.

جمعه صبح هم ساعت 7 صبح حرکت کردیم و 5 عصر اهواز بودیم شنبه هم مرخصی گرفتم آخه خیلی خسته بودم و پاهام درد میکرد.

تو جشن تا من میخواستم یه کوچولو هنرنمایی کنم نمیزاشتن و یا اگه میزاشتن میگفتن نی نی داره میرقصه

پسندها (8)

نظرات (9)

مامان زهرا
5 آبان 93 13:49
عزیزم ،ایشاالله همیشه به عروسی .شاد باشی دوستم .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون
مامان نسرین
5 آبان 93 15:00
عزیزم انشالله نی نی سالم به دنیا بیاد و واست برقصه. مراقب خودت باش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون . انشاا...
نوشین
6 آبان 93 13:02
سلام گلم همیشه به جشن و شادی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون
کیان
7 آبان 93 15:25
وبلاگتون چه خوشگل شده خاله
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون چشمات خوشگل میبینه
مامان مرسانا
8 آبان 93 12:28
سلااااااام عزیزم ... خوبی نی نی تو دلی خوبه ؟مبارکه پس نی نی گل پسر شد ،ایشالا قدمش پراز خیروبرکت باشه .ما دوباره به نی نی وبلاگ برگشتیم پر انرژی وسرحال مامانی مثل من تنبلی نکنیا زود به زود پست بزاربرامون
مامان
پاسخ
سلام عزیزم چه عجب . خیلی کم پیدا شده بودی. دلم براتون تنگ شده بود حسابی. آره نی نی مون پسر شده ممنون عزیزم. من قول میدم تا اونجایی که میتونم زود به زود بیام وب آپ کنم.
مامان
9 آبان 93 20:40
سلام عزیزم مبارک باشه خدا وروجک هات بهت ببخشه
مامان
پاسخ
سلام خانمی ممنون. انشاا... و به زودی زودی نی نی نازتو بغل بگیری.
خانومچه
10 آبان 93 0:57
سلام مامان خانومی. اخی شما بارداری؟ من انقده از 9 ماه بارداری خوشم میاد...جزو ارزوهامه... راستی ببخشید تو مسایل بارداریتون دخالت میکنم اما دلم طاقت نیاورد نگم...وقتی شیرینی میخوری و نی نی تکون میخوره حواستون به قند خونتون باشه ... چون مامانم دیابت بود و همینجوری... بازم شرمنده گلم..
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . آره خدا رو شکر . خدا لطف داشته و دوباره دارم این روزها رو تجربه میکنم. این شاا... به زودی تجربه خواهی کرد. ممنون عزیزم که به فکر بودی و گفتی. راستش برای جشن داداشم اولین بار بود شیرینی میخوردم چون توی دوران اول بارداری از شیرینی بدم میومد. آزمایش گلوکز هم خوب بود. و مجددا دو هفته دیگه تکرار باید بشه.
میم مثل مادر
11 آبان 93 8:51
سلام همیشه به جشن و شادی و عروسی انشاءا.... روزی دامادی پسرها
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون . انشاا... و روزی بچه های گل شما
مادر
24 آبان 93 11:55
سلام عزیزم. چطورید؟خوبید؟ نی نی چطوره؟ راستی اسمش را چی میخوای بگذاری؟ خوب باشید و سلامت.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون . خدا روشکر خوبیم. یه کوچولو کم و پاهام درد میکنه. نی نی خوبه خدا رو شکر اما شیطون شده ماشاا... اسمش انتخاب شده میام یه پیت میزارم و اسم نی نی رومیگم. ممنون عزیزم . همچنین.