دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

این روزهای داداشی با دونه سیب

1393/6/18 13:48
نویسنده : مامان
375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دومین فرشته ی زندگی مامان

خوشگل مامان حالت چطور عزیز دلم ؟ خوش میگذره قربونت برم ؟ مامان و بابا و داداشی که با تو خیلی خوشحال هستند و بهشون خوش میگذره. الهی قربونت برم که با اومدنت دلمون شاد کردی. خدای مهربون مثل همیشه لطفش شامل حال ما کرد و تو رو به ما هدیه داد.

داداشت که دیونه وار دوست داره همش داره خوابتو میبنه و بهت فکر میکنه روزهای اول فکرش این بود داداشی هستی و خودش بهت فوتبال و شنا یاد میده .بعد قرار شد زبان هم خودش بهت یاد بده اصلا تنهات نزاره تو که بیای خونه ی کسی نمونه تا همیشه پیش تو باشه.

تو بازی فوتبال پلی تری تیم درست کرده و تو هم تو تیمش بودی اسم برات گذشته و فاصله ی سنی ده سال هم رعایت کرده .

بعد خواب میبینه که تو دختری و رنگ چشمات عسلی دیگه عاشق خواهرش میشه براش میخواد النگو بخره تو عروسی خودش بهت شاباش زیاد بده چون تو یه دونه خواهرش هستی .تازه میگه سر خواهرم غیرتی میشم و ...

با این خیالات پیش میره تا اینکه میشنوه مامان بابا اصرار داره که نی نی پسره ( مامان بابا عاشق نی نی پسره) تو ناراحت میشی و به مامان زنگ میزنی مامان یعنی اگه نی نی دختر باشه مامان بزرگ دوسش نداره ؟؟؟ اگه نی نی موند خونه شون بهش میرسن ؟ مراقبش هستند؟

داداش سرش میزاره رو شکم مامانی و با شما صحبت میکنه . قربون صدقه ات میره . از خدا و تو میخواد که سالم باشی و بسلامتی و سر موقع دنیا بیایی. یه وقت هایی نگران میشه نمیدونم از کجا ولی شنیده که خدای نکرده برای مامان های باردار هنگام زایمان ممکن مشکلی پیش بیاد و من بهش اطمینان میدم که همه ی مامان ها صحیح و سالم بچه هاشون به دنیا میان و خودشون سالم هستند.

 

(( انشاا... که تن همه ی پدرها و مادرها و بچه هاشون و نی نی های تو راهی سالم باشه))

Boy_Praying.gif (8237 bytes)

قرار به امید خدا 19 برای سونوی آنومالی برم و روی زیبای تو رو ببینم . اگه دکتر اجازه بده بابایی و داداش هم میان تا تو رو ببین عزیز دلم.

انشاا... پست بعدی در مورد سونوی آنومالی و عکس العمل های همه مون بعد از فهمیدن جنسیتت خواهم نوشت.

Storch baby bilder

پسندها (8)

نظرات (9)

میم مثل مادر
23 شهریور 93 10:41
سلام عزیزم چقدر با احساس و مهربون.... البته داداش بزرگه خوب کمی نگرانه و بهش زیاد فکر می کنه.خدا حفظش کنه و انشاءا.... این روزها تندی بگذره تا بتونه یک دل سیر بغلش بکنه و باهاش حرف بزنه. مامان مهربون در مورد سوالتون در مورد پوشک که توصیه خیلی جدی من به شما این هستش که به هیچ وجه مارکهای پنبه ریز ایرانی و مای بیبی ایرانی و مولفیکس ایرانی نخر.مولفیکس... ترکیه ای اصل داره که من استفاده نکردم.یکبار یک بسته مولفیکس ایرانی خریدم خیلی بد بود. آلان مدام دارم Pampers ترکیه ای استفاده میکنم.خیلییییی عالیه چون هم نازکه هم جذبش عالیه هم وقتی بچه شب ادرار میکنه تا صبح ( ببخشید) بو نمیگیره.بالاترین و بهترین پوشک همونه که هیچ بچه ای حساسیت بهش نمیاره فقط کمی گرونه که من از داروخانه نمیخرم و از پوشک فروشیهای خ هروی میخرم که کمی از داروخانه ارزونتره. بقیه مارکها چه ترک چه ایرانی را اگه میخوای بخری به مقدار زیاد نخر چون پوست بچه ها با هم متفاوته و ممکنه یک بچه به یک مارک حساسیت داشته باشه و بچه دیگه نه.من مارک canbebe ترک و Huggies ترک استفاده کردم که اولی بهش حساسیت داشت و دومی خوب بود.یک بسته هم به بیمارستان اون اولش دادم مارک بارلی بود که خوب بود ولی فقط یک بسته استفاده کردم نه بیشتر. اگه میخوای تعداد زیاد بخری همون Pampers هم عالی هم مطمین هستش بقیه حساب و کتاب نداره. فقط دقت کن از بسته های نوزادی زیاد نخری که بچه زود بزرگ میشه و پوشک زود تنگ میشه و رو دستت میمونه.سایز 4 تا 9 کیلو بیشتر استفاده میشه. بازم اگر راهنمایی خواستی پبرس در خدمتم.
مامان
پاسخ
ممنون عزیزم از راهنمایت. حتما اگه سوالی بود مزاحمت میشم.
مامان مرسانا
23 شهریور 93 14:23
سلام عزیزم در مورد سوالتون باید بگم من پوشک مولفیکس خارجی استفاده کردم وماما چون توی شهر ما pompersزیاد گیر نمیاد وبا دوستمون کاملا موافقم اصلا مای بی بی وپنبه ریز نخر که از بد هم بدترن
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . ممنون از راهنمایت.
مامان نسرین
24 شهریور 93 10:48
انشالله که به سلامتی باشه عزیزم. آخییی چه ذوقی داره این پسر شما... مراقب خودتو نی نی باش بوووووووووووس
مامان
پاسخ
سلام نسرین جون انشاا... آره حسابی ذوق داره و منتظر نی نی
مامانی نی نی
24 شهریور 93 19:04
سلام ممنونم از شما. نی نی تون مبارک باشه. شما جزو لینکام شدید.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. منم با افتخار لینکتون کردم.
مامان فرشته كوچولو
24 شهریور 93 23:08
سلام عزيزم ، مبارك باشه ني ني دومتون ، ايشالا سالم بياد بغلتون من شما رو لينك ميكنم تا از هم خبر داشته باشيم تاريخ زايمان منم بيست و هفت بهمنه
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. انشاا... همه ی نی نی ها و مامانا سالم بیان بغل مامان هاشون. منم لینکتون کردم با افتخار. تاریخ زایمان منم تو سونوی آخر 26 بهمن تعیین شد.
نوشین
25 شهریور 93 12:31
سلام عزیزم امیدوارم همه چیز خوب پیش بره و نی نی زودی بیاد پیشتون خدا نگهدارش باشه
مامان
پاسخ
سلام نوشین جون ممنون . انشاا...
نوشین
26 شهریور 93 7:42
ممنونم عزیزم منم شما رو با افتخار لینک کردم
مامان
پاسخ
آزاده مامان آرتین
26 شهریور 93 13:58
مامانی نی نیمون چطوره؟قبونش بشم
مامان
پاسخ
سلام خاله آزاده خوبه خدا رو شکر. خدا نکنه عزیزم
محدثه
29 شهریور 93 14:46
سلام عزیزم.انشالله همه چیز خوب خواهد بود ونی نی گلت سالم بغل کنی
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون انشاا...