دومین فرشته زندگی مندومین فرشته زندگی من، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
اولین فرشته ی زندگی اولین فرشته ی زندگی ، تا این لحظه: 19 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره
محفل عاشقانه مامحفل عاشقانه ما، تا این لحظه: 22 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دومین فرشته زندگی من

خبر خبر(( جنسیت نی نی ما معلوم شد))

1393/6/31 11:38
نویسنده : مامان
407 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان گل

این پست یه پست اختصاصی و فقط میخواستم خبر بدم که جنسیت دونه سیب ما معلوم شد.

 

محبتدونه سیب ما  گل پسر که قرار یار و یاور داداشش باشهمحبت

 

دوستای گلی که قرار بود اگه نی نی دختر باشه عروستون باشه با عرض شرمندگی باید دنبال یه عروس دیگه باشید.خجالت

روز چهارشنبه 19/6/93 ساعت 13 عصر من همراه  همسر عزیزم و پسر مهربون رفتم سونوگرافی .

داداش گل نی نی  خیلی خوشحال چون همراه بابایی هنگام سونوگرافی نی نی رو دیدند و دکتر افشین رضا زاده با حوصله و دقت فراوان جزئیات کامل نی نی رو نشونشون داد.

دکتر گفت نی نی دستش رو صورتش و نشونمون داد تا بابایی و داداش گفتند کو دستش ؟ دستش تکون داد دکتر گفت وای دستشو براتون تکون داد و پدر و پسر ذوق کردند. داشت پاهاش نشون میداد که آقا پسرمون تکون محکمی به پاهاش داد. این برای من خیلی جالب بود چون هم ضربه اش حس کردم هم تو مانیتور دیدم. دکتر قلب ، معده، ستون فقرات و دنده ها ی نی نی رو نشونمون داد و پرسید جنسیتشو میدونید ؟ من گفتم نه که دکتر خندید و کف پای راست  نی نی و ساق و ران نشون داد و بعد کف پای چپ و ساق و ران رو نشون داد و بعد گفت خوب اینم آنتن نی نی ... من متوجه نشدم گفتم آنتن دکتر گفت آره با خنده . گفتم دکتر نی نی پسره ؟؟؟ گفت بله . داداشی گفت میشه دوباره آنتنشو ببینم و دکتر دوباره نشون داد. صدای قلب کوچولوشو دوبار برامون پخش کرد. یه cd سه دقیقه ای هم از نی نی گرفتیم و مهزیار همون روز  تا شب دوبار cd رو نگاه کرد و ذوق میکرد.

تاریخ 19/6/93 نی نی ما 17 هفته و 1 روزه بود. و تاریخ تولد نی نی 26 بهمن ماه  تعیین شد.

پسندها (6)

نظرات (10)

مامان كيان
31 شهریور 93 13:11
شکر خدا که تونستین نی نی رو ببینین. انشالله بسلامتی بیاد و دل همه خصوصا داداشیشو شاد کنه. چه لحظه فوق العاده خانوادگی داشتین
مامان
پاسخ
سلام عزیزم . آره واقعا خدا رو شکر . روز خوب و لحظه های خوبی بود در کنار هم .امیدوارم همیشه شادی مهمان لحظه هامون باشه.
مامانی نی نی
31 شهریور 93 17:34
سلام عزیزم مبارک باشه . پس نی نیتون پسره. خدا حفظش کنه و به سلامتی بیاد تو بغلت. مواظب خودت و نی نی و گل پسرت و باباییشون باش .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم آره نی نی گل پسره . اما اینقدر دوستان تو ماه های مختلف جنسیت نی نی هاشون تغییر کرده فکر کنم یه بار دیگه برم بهتره ممنون عزیزم از دعای خوبت انشاا... ممنون تمام تلاشم برای مراقبت از فرشته های زندگیم میکنم.
محدثه
1 مهر 93 8:03
مبارک باشه انشالله به سلامتی ی سوال شما که میرین تو اتاق سونو گراف ی خانم هردفعه میرسته تو ؟اینجا که من میرم چندتا باهم میرن تو امکان اومدن همسری نیست شما خودتون بامنشی هماهنگ میکنی که همسرت بیاد تو؟
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون برای سونو ان تی که رفتم اجازه ندادن کسی بیاد تو اما هر دفعه یک نفر میفرستاد نو اتاق. این دفعه جایی دیگه رفتم که دو نفر میرن داخل اما فضا با پرده جدا شده و همدیگر رو نمبینه. به منشی گفتم گفت خودت به دکتر بگو معمولا موافقت میکنه . که خدا رو شکر قبول کرد و همسرم و پسرم اومدن تو اتاق و نی نی رو دیدند.
مامان زهرا
1 مهر 93 23:08
عزیزم تبریک میگم.الهی قدمش پر ازخیر وبرکت .چه خوب که داداشی رو با خودتون بردین .پسر منم از همون اول که جواب آزمایش وگرفتیم همه جا بامن بود .خیلی لحظه‌های قشنگیه .حتی میتونم بگم از تجربه ی اول قشنگتره . خدا حفظتون کنه وهمیشه شاد باشین .
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. انشاا... خیلی دوست داشت ببینش. لحظه ها براش سخت میگذره اما خودش تو همه ی مراحل کنار ما حس میکنه و دوست داره حمایتش کنه همین حس خوبی رو به من و باباش منتقل میکنه. آمین
میم مثل مادر
2 مهر 93 15:15
سلام عزیزم مبارکاااااااااااااااااااااا باشه.به سلامتی انشاءا..... این گل پسر در کنار داداش مهربونش که داره براش لحظه شماری میکنه زیر سایه اول خدا بعدا بزرگهای مهربون خوب و خوش و عاقبت به خیر و سعادتمند و موفق و شاد و سلامت زندگی پر برکتی داشته باشه. جنسیتهای جور خیلی به کار هم میان و در آینده برادرها میتونند همدیگرو خوب همایت کنند.
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون . انشاا... خیلی خوشحال و دل تو دلش نیست. ممنون از دعای خوبت عزیزم. آره اکثرا همینو میگن . انشاا... که خیره
میم مثل مادر
2 مهر 93 15:15
خصوصیت را چک کن.
مامان
پاسخ
نوشین
3 مهر 93 8:16
مبارک باشه عزیزم انشاا... به سلامتی خدا حفظش کنه خدا رو شکر که همه چیز خوب بود
مامان
پاسخ
سلام عزیزم ممنون. انشاا... آره خدا روشکر همه چیز خوب بود. انشاا... هکه نی نی ها و خانواده هاشون زیر سایه حق خوب و سلامت باشند.
فعلا مامان آزاده
6 مهر 93 15:36
به به مبارکه-ایشالا تنشون سالم باشه-من عاشق دکتر رضا زاده ام-واسه آرتینم پیش خودش رفتم-ولی به ما نگفت آنتن-به ما گفت اینم شوپولاش
مامان
پاسخ
سلام عزیزم .ممنون انشاا... آره عزیزم دکتر خوبی . من اولین بار بود میدیدمش اما خوشم اومد ازشپس معلوم شد تکیه های مختلفی داره برای گفتن جنسیت نی نی. به دوستم که نی نی ش دختر بود گفته بود باباش برو جوراب صورتی بخر. دکتر طهماسبی برای داداشی به من گفت سیسمونی رو با توپ فوتبال کامل کن.
مينا مامان اميرعلي
7 مهر 93 21:48
ايشالله به سلامتي خانومي
مامان
پاسخ
سلامت باشی عزیزم
مامان نازی
8 مهر 93 0:35
سلام عزیزم مبارکتون باشه نی نی ما هم پسره و روزی که شما فهمیدی جنسیتو منم فهمیدم!! به نی نی ما هم سر بزن اگه وقت کردی خوشحال میشیم
مامان
پاسخ
سلام عزیزم. ممنون برای شما هم مبارک باشه انشاا... بسلامتی و دل خوش بغلمون بگیرم نی نی ها رو.